“Ευτυχώς τα όνειρα θυμούνται, πως πατρίδα είναι εκεί, που χει ρίζες η καρδιά.”
Το ιστολόγιο αυτό είναι, αφιερωμένο στο Κρυονέρι, την γενέθλια γη των απανταχού Κρυονερίτων…






Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Χουβαρδάς Θ. Αλέξανδρος, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Λαγκαδά.

Ποιος είμαι… Ονομάζομαι  Αλέξανδρος Χουβαρδάς, γεννήθηκα στο Κρυονέρι Σοχού το 1974, είμαι ο πρώτος από τους τρεις γιους της αγροτικής οικογένειας του Θεόδωρου και της Φρειδερίκης Χουβαρδά το γένος Χατζηπαπαδοπούλου και έχω δυο αδέλφια τον Αναστάσιο και τον Χαράλαμπο.  Είμαι  Αστυνομικός από το 1995, παντρεμένος με την Οικονομολόγο Αχτσιόγλου Δόμνα του Ευάγγελου και έχουμε τρία παιδιά, τον 11χρονο Θοδωρή τον 7χρονο Βαγγέλη και την 3χρονη Φρειδερίκη.
Ήμουν… αθλητής Ελληνορωμαϊκής Πάλης του Κεραυνού Κολχικού, Πανελληνιονίκης και μέλος της Εθνικής Ομάδος Πάλης. Πρόεδρος στα 24 μου χρόνια, του Α.Ο. Διγενής Κρυονερίου την επταετία 1998-2005. Είμαι… Ιδρυτής και Πρόεδρος του Λαογραφικού Συλλόγου Κρυονεριτών από το 2006. Εκδότης της εφημερίδας  “Το Κρυονέρι”. Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της  Ένωσης Ποντίων Αστυνομικών. Εμπειρία στην αυτοδιοίκηση… Το 2006, σε ηλικία 32 χρόνων, εκλέχθηκα  2ος  σε σταυρούς Δημοτικός Σύμβουλος,  με τον  Παπά Θεοφάνη. Διετέλεσα Αντιδήμαρχος δήμου Σοχού την διετία 2009-2010.

Φίλες και φίλοι.

Ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν ότι η "Η πολιτική χρειάζεται ανθρώπους που δεν χρειάζονται την πολιτική". Η ενασχόληση μου με τα κοινά και την τοπική αυτοδιοίκηση, μεταφράζεται για μένα ως ανάγκη προσφοράς στον τόπο μου και τους ανθρώπους που ανάμεσα τους γεννήθηκα, ζω και στο μέλλον ελπίζω να ζήσουν τα παιδιά μου. 

Ο τόπος μας έχει ανάγκη από ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν και πολλά να κάνουν, έντιμους, με ήθος, έτοιμους να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εποχής. Να κάνουν ευκαιρία την κρίση, να αγωνιστούν για να αλλάξουν τον τόπο μας προς το καλύτερο. Πρόσωπα που έχουν δείξει δείγματα γραφής ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Πρόσωπα με ήθος και αξίες, που διαθέτουν γνώσεις, εμπειρία και ικανότητα στην αξιοποίηση ευκαιριών.

''Πρέπει να γίνουμε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε'',  ανήκω στους ενεργούς πολίτες που μπαίνουν στην πολιτική γιατί θέλουν να βοηθήσουν οι ίδιοι ώστε να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος. 

Κατά την διάρκεια της θητείας μου ως Δημοτικός σύμβουλος και Αντιδήμαρχος του δήμου Σοχού είχα την ευκαιρία όχι μόνο να γνωρίσω τα ζητήματα που απασχολούν τους δημότες, αλλά και να αντιληφθώ στην πράξη τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Τοπική Αυτοδιοίκηση στην αντιμετώπισή τους.

Στα σαράντα μου χρόνια, έχοντας κάνει οικογένεια, με μια εικοσάχρονη θητεία στην Ελληνική Αστυνομία, έχοντας διανύσει την δική μου διαδρομή, μέσα στην κοινωνία και  συγκεντρώνοντας την αντίληψη, που μαζεύει κανείς με τα χρόνια και την ενεργή ενασχόληση με τα κοινά, έχοντας δείξει δείγματα γραφής ότι μπορώ να αντεπεξέλθω στις προκλήσεις του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Λαγκαδά, με τον συνδυασμό  “ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” του Γιάννη ΚαραγιάννηΜε αίσθημα ευθύνης, γνώση των προβλημάτων και των προτεραιοτήτων του τόπου μας και με μοναδικό κριτήριο ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Φιλικά

Αλέξανδρος Θ. Χουβαρδάς